Polityka jakości

Biuro rachunkowe GDF

Polityka jakości

Wysoka jakość realizowanych usług jest dla GDF Sp. z o. o. podstawowym zadaniem umożliwiającym jego rozwój oraz utrzymanie dotychczasowych klientów i najlepszym sposobem pozyskiwania nowych.
Dysponując wieloletnim doświadczeniem mamy świadomość, że tylko konsekwentne kształtowanie i utrwalanie wizerunku firmy jako w pełni wiarygodnego partnera pozwoli nam utrzymać stabilną pozycję na rynku.
Nasz priorytet, to:

Realizowanie usług spełniających oczekiwania klienta w pożądanym terminie i za rozsądną cenę.
Powyższą deklarację realizujemy poprzez:
  • Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klienta i spełnianie jego wymagań,
  • Stwarzanie klientowi możliwości współtworzenia jakości poprzez systematyczną ocenę naszych usług,
  • Podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez instruktaże i szkolenia,
  • Tworzenie naszym pracownikom możliwość samorealizacji, systematycznego rozwoju, poczucie bezpieczeństwa oraz stabilizacji socjalnej i finansowej,
  • Wybieranie profesjonalnych i sprawdzonych dostawców, ściśle współpracując i nadzorując spełnienie przez nich wymogów jakościowych klienta,
  • Stosowanie aktualnych norm, przepisów i wymogów prawnych, którym podlegamy,
  • Utrzymywanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2008.
Polityka jakości jest systematycznie aktualizowana pod względem jej przydatności oraz stanowi podstawy do wyznaczania celów jakości.

Wszyscy pracownicy naszej firmy znają i realizują ustanowioną Politykę Jakości oraz ponoszą odpowiedzialność za jakość realizowanych usług.
Zarząd GDF Sp. z o. o.

Zaktualizowano: 25.09.2017

Copyrights Biuro księgowo-finansowe GDF 2013