Polityka jakości
Wysoka jakość realizowanych usług jest dla GDF Sp. z o. o. podstawowym zadaniem umożliwiającym jego rozwój oraz utrzymanie dotychczasowych klientów i najlepszym sposobem pozyskiwania nowych.
Dysponując wieloletnim doświadczeniem mamy świadomość, że tylko konsekwentne kształtowanie i utrwalanie wizerunku firmy jako w pełni wiarygodnego partnera pozwoli nam utrzymać stabilną pozycję na rynku.
Nasz priorytet, to:
Realizowanie usług spełniających oczekiwania klienta w pożądanym terminie i za rozsądną cenę.
Realizowanie usług spełniających oczekiwania klienta w pożądanym terminie i za rozsądną cenę.
Powyższą deklarację realizujemy poprzez:
- Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klienta i spełnianie jego wymagań,
- Stwarzanie klientowi możliwości współtworzenia jakości poprzez systematyczną ocenę naszych usług,
- Podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez instruktaże i szkolenia,
- Tworzenie naszym pracownikom możliwość samorealizacji, systematycznego rozwoju, poczucie bezpieczeństwa oraz stabilizacji socjalnej i finansowej,
- Wybieranie profesjonalnych i sprawdzonych dostawców, ściśle współpracując i nadzorując spełnienie przez nich wymogów jakościowych klienta,
- Stosowanie aktualnych norm, przepisów i wymogów prawnych, którym podlegamy,
- Utrzymywanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2008.
Wszyscy pracownicy naszej firmy znają i realizują ustanowioną Politykę Jakości oraz ponoszą odpowiedzialność za jakość realizowanych usług.
Zarząd GDF Sp. z o. o.